RAL 7032 Pebble grey


W sumie całe auto zostało polakierowane, ale nie pokazywałem wcześniej tego koloru na próbniku, a na zdjęciach nie widać zbyt dobrze. Oczywiście próbniki także nie zawsze oddają faktyczny kolor, ale myślę, że wygląd koloru w moim przypadku jest zbliżony do tego z próbnika. Pokazałem już próbnik koloru lakieru na dach (w poście: RAL 8028 Terra brown) więc pokażę także próbnik koloru lakieru jaki jest na reszczie auta. Lakier posiada oznazenie RAL 7032 Pebble grey.

komentarze ( 2 ):

Anonimowy pisze...

U mnie to wygląda na monitorze jak brązowy :D A na aucie mi się idealnie podoba :)

Lukasz Jablonski pisze...

To zależy od ustawień monitora. Ja ten kolor zrobiłem w Photoshopie na podstawie parametrów (CMYK) dokładnie z palety RAL.

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty