Polakierowane elementy


Najwyższa pora kończyć lakierowanie. Niestety z powodu ograniczonego miejsca w garażu, nie dało się polakierować od razu wszystkich elementów, tak więc "na pierwszy ogień" poszła maska (o jej wykonaniu pisałem w poście: 2+1=1) wcześniej polakierowana od wewnątrz (pisałem o tym w postach: Trochę lakieru oraz Wewnętrzne strony) i wypodkładowana z zewnątrz (pisałem o tym w poście: Maska w podkładzie), zderzaki (o ich podkładowaniu pisałem w poście: Zderzaki), "kosa", "grill" (o jego wykonaniu pisałem w postach: "Grill" à la 601 oraz Mocownanie chłodnicy) oraz klapa bagażnika. Pozostały jeszcze drzwi i ramki przednich świateł. Na sam koniec zostawiam lakierowanie dachu auta.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty