Gwint


Nareszcię! Stałem się właścicielem gwintowanego zawieszenia, którego szukałem od jakiegoś już czasu. Jest to mój kolejny (nie wiem który z koleii bo kto by to liczył) zakup dokonany za pośrednictwem Allegro i myślę, że dosć okazyjny i dobry.

Zawieszenie to dedykowane jest do Opla Corsy A/B. Wyprodukowane zostało przez firmę Supersport. Na spreżynie widnieje napis "SUPERSPORT 100758", ale niestety dokładnych informacji na jego temat nie znalazłem. Nie jest w 100% kompletne. Plusem jest jednak to, że jest to zestaw regenerowalny, a gwint na amortyzatorze jest w idealnym stanie. Łącznie ze wcześniej kupionymi zwrotnicami (pisałem o nich w poscie: Zwrotnice) mam nadzieję, że już niedługo powędruje do mojego Trabanta.

komentarze ( 2 ):

Anonimowy pisze...

Siemanko nam pytanko czy do wartburga 1.3 bedzie psaowało takie samo zawieszenie gwintowane jak to na zdjeciach wyzej?? jesli tak to gdzie mozna dostac taki gwint?? Pozdro Wojtek.

Lukasz Jablonski pisze...

Nie będzie. Trabant i Wartburg to zupełnie inna bajka jeśli chodzi o zawieszenie.

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty