Rallye 320 mm


Kierownice Rallye zawsze mi się podobały. Pierwszą kupiłem sugerujac się właśnie estetyką (zaprezentowana w poscie: Rallye). Posiadała znaczek "Rallye Skoda" więc myślałem, że takie kierownice były robione tylko do tych aut. Później jednak okazało się, że były także znaczki "Rallye Trabant" i od tej pory ciągle szukałem takiego znaczka. Kolejną kierownicę kupiłem dla kompletnego obszycia (pokazana i porównana z poprzednią w poście: Kolejna kierownica Rallye). Nadal jednak nie miałem upragnionego znaczka.

Od tamtej pory codziennie przeszukiwałem Allegro, aż doczekałem się. Stałem się właścicielem kolejnej kierownicy Rallye i to tym razem z upragnionym znaczkiem "Rallye Trabant", nabą do Trabanta i obudową naby. Dodatkowym czynnikiem, który skłonił mnie do zakupy był rozmiar tej kierownicy. Poprzednie dwie które posiadam maja średnicę 350 mm ta jednak ma rozmiar 320 mm. Nie była tania, ale biorąc pod uwagę fakt, iż poprzednie kupiłem niedrogo, to wyszedłem na swoje.

komentarze ( 2 ):

Anonimowy pisze...

Gratuluję zakupu :) Tylko pozazdrościć :D

Kruchy pisze...

z zakupami takich rarytasów nie zna się dnia ani godziny i to jest w tym najfajniejsze. Potem jest tylko szykanie pieniędzy, kreatywna księgowość, przerzucanie zasobów z kont na Kajmanach i się kupuje.

Ja niedługo też pokażę swój nowy nabytek...

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty