Komora


Ostatnio prace nie posuwają się zbyt szybko. Generalnie auto miało być już skończone, ale trochę problemów wyszło. Udało mi się jednak w końcu w miarę uporządkować wszystko "pod maską". Ogarnąłem okablowanie, poczyściłem wszystko i poskładałem. Auto odpala i jeździ.

komentarze ( 11 ):

Anonimowy pisze...

No i pięknie :) Czysto i schludnie :)

eljot87 pisze...

Trochę brudno na obudowie chłodnicy bo zapomniałem wyczyścić;p

Anonimowy pisze...

Łeee tam, nawet nie zauważyłem :P Alternator bym w czarny mat dał :D Tyle, że jak przyjdzie grill to nie będzie widać, więc idealnie :D

eljot87 pisze...

Alternator jeszcze czeka na ogarnięcie bo i tak pasek jest do wymiany. Osłona paska na alternatorze będzie w czarnym macie, a sam alternator jest aluminiowy, więc zostanie wyczyszczony tylko.

Anonimowy pisze...

Na plastiki polecam farbę do zderzaków plastikowych z bolla :) nie musi być ta strukturalna, jak plastik nie zarysowany gdzieś głęboko ;) Świetnie kryje no i czerń głęboka dość :) Bo zwykły szary mat w puszce lubi z plastiku odpadać.. ;)

eljot87 pisze...

Nie lakierowałem plastików. osłona paska przy alternatorze jest metalowa, a osłona paska rozrządu jest seryjnie czarna;)

J.J. pisze...

hmm a myślałeś by całą komorę tzn to co jest pod maską ogarnąć na czarny mat :D ?
blok silnika zbiorniczki i te inne chujemuje :) ?

eljot87 pisze...

Aż tak nie chcę. Nad zbiorniczkami myślałem, ale kiepsko potem widać ich zawartość...

J.J. pisze...

a jakąś zabudowe silniczka :) ?
czy mega porządek kablowy ?

eljot87 pisze...

Zabudowa nie... a większe porządki z kablami pod maską będę robił przy okazji wsadzania 1,3.

J.J. pisze...

ok, wybaczam :)

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty