Cassette car stereo


W jednym z niemieckich second handów znalazłem coś iście ciekawego. Stary kasetowy odtwarzacz samochodowy. Prawdę mówiąc nie wiem czy sprawny, ale kosztował tak mało, że musiałem go mieć! Jak tylko go zobaczyłem, nie wiem czemu, morda zaczęła mi się śmiać. Fajny bajer. Nie wiem czy w zasadzie trafi do mojego Trabanta, ale biorąc pod uwagę, że w moim radio Blaupunkt (prezentowane w poście: Amsterdam 11) dorobiłem sobie wejście AUX IN (pisałem o tym w postach: AUX IN oraz Test radia) to bez problemu można podłączyć do niego ten odtwarzacz. Jedyna niekompatybilność to STEREO w odtwarzaczu i MONO w radio.

Pomyśleć, że na początku nie planowałem nawet radia w tym aucie, a teraz myślę o totalnie oldschoolowym "car audio".

P.S. Nie wiem niestety kto jest producentem tego sprzętu, ani z jakiego okresu pochodzi. Jeśli ktoś ma jakieś informacje na temat tego sprzętu to proszę o kontakt!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty