Nowe dystanse


Dziś przyjechały do mnie nowe partsy. Jak zawsze z niecierpliwością jak dziecko przed urodzinami czy gwiazdką czekałem na przybycie kuriera. Tym razem są to dystanse. Od dłuższego czasu zbierałem się żeby je w końcu zakupić. Powędrują na przód pod felgi aluminiowe. Bez nich niestety felgi ocierają o zwrotnice. Dystanse są w rozstawie 4x98 i mają grubość 8mm. Skąd taka grubość? Otóż według moich wyliczeń, aby koła nie ocierały o zwrotnice brakuje 7mm. Jeśli się nie pomyliłem to montaż tych dystansów powinien zapobiec ocieraniu felg o zwrotnice. Szkoda tylko, że powiększy to i tak już sporo większy od tylnego rozstaw kół z przodu o 16mm. Na razie jednak nie przejmuję się tym tak bardzo. Najpierw sprawdzę czy wszystko pasuje, a potem będę się martwił tyłem. A może w ogóle nie będzie to wyglądać źle? Wszystko się okaże.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty