Nowe sprzęgło


Mniej więcej półtora tygodnia temu zauważyłem, że moje sprzęgło zaczęło wykazywać oznaki zużycia. Później zaczęło się dość mocno "ślizgać". Nie było zatem na co czekać. Postanowiłem zakupić nowe sprzęgło żeby w wolnej chwili je wymienić. Szukałem najpierw po sklepach w mieście, ale niestety albo sprzęgła nie było albo było w astronomicznej cenie. Zamówiłem więc sprzęgło z Motirexu. Tak dokładnie to zamówiłem docisk sprzęgła i tarczę sprzęgła. Dziś paczuszka do mnie dotarła więc się ucieszyłem jak zawsze z nowych części. Niesety jednak w najbliższej przyszłości nie przewiduję chwili czasu, którą mógłbym poświęcić na wymianę. Może więc odstawie auto do znajomego, który zajmie się tym. Jak bedzie, najbliższy czas pokaże. Póki co auto stoi i czeka.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty