Od pewnego czasu nudził mnie i wręcz denerwował design tego bloga. Nie miałem jednak pomysłu na to co by tu zrobić. Ostatecznie wyszło to co wyszło. Zmiana kolorów i delikatne odświeżenie. Na razie podoba mi się. Pierwotne założenie aby blog był maksymalnie prosty, nadal jest żywe.
Dawno też nie zrobiłem nic konkretnego przy aucie. Projekt trabiCustomizer.com też miał ruszyć pełna parą, ale nie wyszło. Usprawiedliwiałem się, chyba najbardziej przed samym sobą, że na uczelni miałem sesję i nie miałem czasu na nic innego poza nauką. Być może faktycznie tak było, ale teraz już sesja pomyślnie zakończona więc powinienem nadrobić zaległości z moimi projektami. Obu na raz na pewno nie pchnę dalej. Szczerze mówiąc najbardziej mi zależy na projekcie trabant91, bo naprawdę brakuje mi w nim postępów, a do zrobienia trochę zostało.
Trzeba się szykować do zmiany klocków hamulcowych oraz tarcz. Klocki już w sumie od jakiegoś czasu są. Produkcji polskiej. Miały być wymieniane razem ze szczękami, ale jakoś nie wyszło. Tarcze czekają jeszcze na zakup. Także będą polskie. Firmy Mikoda numer ATM 2301 model nawiercany i frezowany. Czeka mnie także regeneracja i konserwacja pompy hamulcowej. Szumnie nazwany "zestawem naprawczym" komplet uszczelek z Motuirexu (produkcja węgierska) już jest. Szczotki na wiertarkę do wyczyszczenia z rdzy, farba antykorozyjna i czarny lakier w sprayu też. Ciągle tylko jakoś nie mogę się za to zabrać.
Trudno także zapomnieć o dokończeniu wszystkich detli zmieniających wyglad mojego 1,1 na 601. Grill czeka na lakier, tylne lampy także. zderzak przedni na wyszlifowanie, zakonserowanie, ewentualne podszpachlowanie. Tylny zderzak po zaspawaniu dziury, został zakonserwowany i czeka na wykończenie i lakier. Maski przedniej nie zacząłem w ogóle.
O wypolerowaniu felg i reszty detali aluminiowych chyba nie będę już wspominał. Na samą myśl o polerce felg robi mi się słabo.
Ogólnie roboty trochę jest. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi zapału, że wiosna już naprawdę niedaleko, a żadne trudności nie pojawią się. Jak na razie największą trudnością jestem chyba ja sam.
komentarze ( 4 ):
Przeróbka '91 na 601 look to plug&play ? Czy rzeźba ? Oczywiście, jeśli ma się oryginalne mocowania zderzaków itd ?
Raczej Plug 'n Play, ale:
1) Brakuje wlotu powietrza pod kratką w atrapie 601. Trzeba zdjąć aluminiową kratkę, wyciąć otwór i założyć kratkę.
2) Światła tylne z 601 nie posiadają wstecznego i przeciwmgłowego. Można coś rzeźbić jak u mnie, zastosować dodatkowe dwa światła na zderzaku jak w 601, lub pozbyć się ich. Ponadto wiązka w 1,1 ma światła podłączane przy pomocy kostek, a w 601 były tylko zwykłe wsuwki.
3) Maska z 601 zasadniczo pasuje. Brakuje w niej tunelu do pobierania powietrza przez nagrzewnicę. Bez przeróbki powietrze będzie pobierane z komory silnika.
4) Instalacja deski rozdzielczej z 601 wymaga minimalizacji ilości osprzętu lub rzeźba jak u mnie.
Mocowania zderzaków w 601 i 1,1 są takie same.
P.S. Dzięki za ten komentarz bo podsunął mi pomysł aby dodać etykietkę "601 look" do odpowiednich postów
Dzięki za odpowiedź. Próbowałem się z Tobą skontaktować na facebooku (wysłałem zaproszenie) i na gg, ale bez skutku :D Dobrze, że chociaż tutaj dało radę nawiązać kontakt. Też aktualnie posiadam 1.1 i chcę coś rzeźbić w kierunku 601, a że mamy forum jakie mamy (:/) to szukam sprawdzonych info u właścicieli z takimi przeróbkami :)
Maskę masz jakoś wyrzeźbioną inaczej, pod nagrzewnicę?
Na gg raczej już nie bywam, na facebook'u trzeba pisać wiadomość od razu;)
Tak na szybko odpowiadając... tutaj jest post z opisem tego co zrobione zostało z maską: http://trabant91.blogspot.de/2010/06/211.html
Prześlij komentarz