Alufelgi założone


Jak zwykle pojechałem na działkę zrobić coś przy aucie i zapomniałem zabrać ze sobą aparat. Fakt faktem, że nic wielkiego nie zrobiłem, ale wypadałoby coś tu w końcu napisać i pokazać jakiś postęp. Z tym jednak u mnie ciężko, ale nie o tym tu teraz chciałem pisać.

Na auto trafiły w końcu felgi aluminiowe, które prezentowałem już wcześniej (w poście: KING). Nie do końca jest tak jak chciałem, ale niestety brak kasy i czasu spowodował, że jest jak jest. Felgi nie są wypolerowane, ale jest to w planach. Nałożone są na nie oponki Dębica Passio 2 155/70 R13. Balon, ale były bardzo tanie i są to nówki. Jakoś nie moge się przekonać do kupienia używek. W każdym razie, nie ma co tu więcej się rozpisywać. Poniżej fotki jak to mniej wiecej wygląda, zrobione niestety telefonem.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty