Wizyta pana J.


Dzisiaj odwiedził mnie Jędrek, Jendrej, lub jak kto woli J. z forum GermanStyle.pl. Było to nasze pierwsze spotkanie, po którym pozostały we mnie same dobre wrażenia, potrzebne części do mojego Trabanta i coś jeszcze, ale o tym później.

Razem z J. wybraliśmy się do Dziada mieszkającego koło mnie i jego Trabanta sedana rocznik '72 i wyciągnęliśmy kilka pierdółek potrzebnych do dokończenia jego Nelki (Trabant 601 Limuzyna rocznik '71 - projekt n71.pl). Przy okazji wziąłem dla siebie także "płaską" deskę starego typu. Pewnie nie zostanie założona do mojego Traba jak parę innych rarytasów z tego Trabanta, które wcześniej wziąłem, ale warto było. Trafi na ciepły i suchy strych gdzie będzie leżeć i czekać.

Jędrek przywiózł mi części, o czym już wspomniałem na początku posta. Było to lusterko, którego szukałem oraz oryginalne progi, które dał do ocynku. Miały pójść do jego Korozji (Trabant 1,1 Universal rocznik '91), ale dorobił sobie z grubszej blachy inne.

Jędrek, dzięki wielkie jeszcze raz za nie. Do tego jestem Ci jeszcze coś winny za lusterko i wielkie dzięki za bonusa. Naprawdę smaczny był.

komentarze (1):

J.J. pisze...

niezamacam i polecam sie na przyszlosc ;)

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty