Nowe blachy


Auto po mału jest cięte i przygotowywane do wstawiania nowych elementów blacharskich, ale o tym wszystkim postaram się napisać jeszcze później i dodać jakieś zdjęcia. Tymczasem chciałem się pochwalić czymś o czym zapomniałem. Przypomniało mi się o tym dopiero dziś gdy nabyłem, tak długo poszukiwane, lewe, tylne nadkole.

Kilka dni temu udało mi się zdobyć jeszcze trochę nowych elementów blacharskich, które w większości przydadzą mi się przy remoncie. Zakupiłem długo poszukiwane lewe nadkola: wyżej wsopmniane tylne, które kupiłem dopiero dziś od Moch'a z Łodzi, oraz przednie, które kupiłem na Allegro od ZBuK'a z Krakowa. Oprócz tego od Bartka z Ekipy Łódź (kupowałem już od niego wcześniej prawe nadkola, o czym pisałem w poście: Nowe nadkola prawe) kupiłem elementy pasa przedniego, długo poszukiwane narożniki, próg lewy oraz odblaski do tylnych lamp.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty