Białe kierunki


Białe klosze kierunkowskazów przednich to jedna z pierwszych "modyfikacji" jakie uskuteczniłem w moim Trabancie. Takie zamienniki były dostępne "od ręki", bez problemu u pana Marka (który ma na Allegro swoje konto pod nickiem mar-gut, a w Łodzi swój sklep). Oprócz innego "koloru", zamienniki nie posiadały "nadruków", które w oryginalnych pomarańczowych kloszach były na froncie. Nie sprawiało to dla mnie jednak problemu. Co innego żółknięcie, które pojawiło się po pewnm czasie eksploatacji. Jedyne rozwiązwanie tego problemu, jakie przychodziło mi do głowy, to wymienianie co jakiś czas kloszy na nowe.

Temat kloszy był dla mnie wiec właściwie zakończony. Do czasu, gdy na Allegro pojawiły się "oryginalne, białe klosze DDR". Bez dłuższego zastanawiania się kupiłem sobie komplecik. Sprzedający w opisie aukcji twierdził, iż o żółknięciu nie ma mowy. Zobaczymy. W każdym razie, klosze te posiadają"nadruki" takie same jak oryginalne pomarańczowe klosze. Posiadają napis "DDR RUHLA", znaczek "FER", oraz oznaczenia "G15021".

Nie wierzę, że są to klosze wyprodukowane w "epoce". Raczej to klosze obecnie produkowane na oryginalnej matrycy. Ważne jednak, że są identyczne z oryginałem i różnią się tylko "kolorem". Jak dla mnie super! Drugi niebywały plus, jest taki, że komplet tych kloszy kosztował mnie tylko o 2zł więcej niż zamienniki!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty