Białe klosze lamp tylnych


"Idąc za ciosem" (nawiązuję tu do posta: Białe kierunki) lub raczej kolejną moją fanaberią nabyłem tylne klosze tłoczone na oryginalnych matrycach. Posiadają zatem napisy "DDR RUHLA" oznaczenie "G08028" oraz oznaczenia homologacyjne. Zakupiłem je w sklepie motirex.pl, tylko trochę drożej niż zamienniki. W porównaniu do zamienników (prezentowałem je w poście: Tylne lampy), które można kupić w sklepie mar-gut, jakościowo wychodzą o wiele lepiej i jestem bardzo zadowolony z ich zakupu! Przejrzystość kloszy jest bardzo dobra (zamienniki są jakieś takie matowe bardzo), plastik wydaję się być o wiele lepszej jakości. Podstawową ich przewagą jednak jest to, iż posiadają oryginalne wymiary, których nie posiadają zamienniki. Różnica w wysokości wynosi aż 5mm co jest dość znaczące i przez to kolsz nieoryginalny jakoś średnio chciał pasować do obudowy lampy!

Pewnym minusem jest to, że odbłyśniki lamp (pokazane we wspomnianym już wyżej w poście: Tylne lampy) konstruowałem pod klosze-zamienniki i teraz wymagają poprawek. Myślę jednak, że warto jeszcze nad tym popracować!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty