Prztyczek elektryczek


Kilka osób na Deluxe BBQ 2012 zapytało mnie "Czy trabant miał regulację tylko światła po stronie kierowcy?". Musiałem wtedy odpowiadać, jak to ten prztyczek się urwał i nie miałem zapasowego, a trzeba było złożyć auto (brak regulacji po stronie pasażera można nawet zauważyć na zdjęciu w poście: Pokazał się). Oczywiście pierdółka ta złamała się na samym początku "remontu" i od tego czasu nie mogłem znaleźć zastępczej. Pomocny znów okazał się Jędrek (wcześniej już mi pomagał z częściami blacharskimi i lusterkiem wewnętrznym, o czym pisałem w poście: Wizyta pana J.). Zawsze można na niego liczyć! Strasznie pozytywna z niego persona i świetnie było go spotkać na Deluxe BBQ 2012, pogadać i w ogóle.

Dzięki Jędruś raz jeszcze! Ciągle jestem Twoim dłużnikiem!

komentarze ( 4 ):

J.J. pisze...

przestan bo sie zarumienie i co wowczas he?

zapraszam na ruszamynadmorze.pl i mam nadzieje ze pocwiczymy voojitsu w doborowym bezinteresownym towarzystwie;)

Lukasz Jablonski pisze...

będę starał się być:)

Anonimowy pisze...

Trzeba bylo się pytać, bym CI dał coś takiego bo mam :)

Ponti89

Lukasz Jablonski pisze...

W bazarze na liście "kupię" jest od 2 lat;p

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty