Są czarne


Od dłuższego czasu poszukiwałem czarnych podkładek, czy też raczej uszczelek, pod klamki aluminiowe. Raz niestety się spóźniłem i ktoś takie nowe i oryginalne sprzątnął mi sprzed nosa na Allegro. Miałem jednak nadzieję, że jeszcze takie znajdę lub ktoś zechce się ze mną zamienić w zamian za moje szare. Niestety ani nie pojawiły się nigdzie do kupienia, ani nie znalazł się chętny do zamiany.

Przystąpiłem więc do działania. Zacząłem od czyszczenia uszczelek, które po tym zabiegu faktycznie okazały się szare! Były nawet ładne, ale nie pasowały do mojej koncepcji. Pomalowałem je zatem na czarno przy pomocy matowego lakieru do gumy i jak dla mnie wyglądają ładnie.

To taki kolejny drobiazg i szczegół, na który większosć osób nie zwróciłaby uwagi. Ja jednak chcę mieć wszystkie uszczelki na aucie czarne. Jedynym wyjątkiem będzie chyba klin w uszczelce szyby przedniej i tylnej.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty