Przewód podciśnienia


Właśnie dotarł do mnie niedawno zamówiony nowy przewód podciśnienia do serwa z zaworkiem zwrotnym. Przewód ten to ostatni brakujący element do tego, aby móc złożyć cały układ wspomagania pedału hamulca.

Serwo, które u siebie montuję jest serwem ze Skody Felicii (pisałem o nim w poście: Serwo), tak więc szukałem przewodu właśnie z Felicii, ale okazało się, iż nie jest to takie łatwe. Za używane przewody ceny mnie nie zadowalały, a o nowych nawet nie wspomnę. Zacząłem więc szukać alternatywy.

Tak właśnie trafiłem na przewód, który zakupiłem. Bez problemu znalazłem go na Allegro (sklep działa pod nickiem: SKODEX_IMPORT) i kosztował mniej niż używane z Felicii. Jest to przewód ze Skody Favorit i pasuje bez problemu. Dodatkowym jego atutem jest prosty kształt, podczas gdy przewód ze Skody Felicii jest odpowiednio profilowany i średnio by nawet pasował do moich potrzeb.

komentarze ( 2 ):

Kruchy pisze...

dajesz człowieniu... nadaję z Ustroni Morskich z całkiem szybkiego łącza jakiejś chawiry, ale jest dobrze. Śledzę non toper...

Lukasz Jablonski pisze...

hehe... a co Ty na wakacje wybyłeś?

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty