Prace nad deską


Dawno temu stworzyłem projekt deski rozdzielczej do mojego Trabanta (dwie wersje projektu pokazywałem w poście: Projekt deski), ale dopiero dziś przystąpiłem do jego realizacji. W oryginalnej desce z 601 musiałem dorobić mocowanie do podszybia (mocowanie w 601 i 1,1 są w innych miejscach), mocowania dla dokładki ogrzewania z Wartburga 353 (o pomyśle jej wykorzystania pisałem we wcześniej już wspomnianym poście oraz o jej zakupie w poście: Złomik), a także wykonać nowe dodatkowe otwory. Niestety nie wszystkie otwory są już gotowe. Brakuje otworów pod kratki wentylacji oraz pod wskaźnik temperatury i wskaźnik ilości paliwa pochodzące z Wartburga 353 (o nich pisałem w poście: Wskaźniki). Wykonam je gdy tylko zakupię odpowiednie otwornice.

komentarze ( 5 ):

Adaś pisze...

Ciasno będzie na tej desce. Jaki kolor?

Lukasz Jablonski pisze...

Na 90% będzie czarna. Rozważałem też opcje: kolor nadwozia lub kolor dachu. Ciasno natomiast myślę, że nie jest. Seryjna deska była podobnie zapchana. Nie chciałem się pozbywać żadnego elementu więc inaczej się nie dało. Nie mam jeszcze przeniesionych do tej deski kontrolek, ale na to jest już pewien pomysł.

J.J. pisze...

jedno co mi się nie podoba jak ludzie zmieniają deski. Obudowa kolumny kierownicy od polówki pasuje tam jak kutas normalnego faceta w obsrany tyłek. sorry za wulgarność, ale nic gorszego sobie nie mogę wyobrazić. nie myślałeś tego zmienić :) ?

Lukasz Jablonski pisze...

Nie, bo dla mnie ona jest ok. Gdybym zakładał płaską dechę to bym wywalił tę obudowę łącznie z przełącznikami kierunkowskazów, wycieraczek i stacyjkę z kolumny, ale tutaj totalnie mi to nie przeszkadza.

J.J. pisze...

hmm no i o to chodzi ;)

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty