Nagranie dla PatioTV


Dziś wraz z "trabanciarzami" z Łodzi (Qbs, Bartek, Bochen, Kucharek) wzięliśmy udział w nagraniu materiału telewizyjnego dla telewizji Patio TV. Nie wiem czy jest się czym chwalić w związku z tym, ale część tego materiału zostanie pokazana w niedzielnym "patio budziku". Jak się dowiedziałem od Kuby z Patio TV, który zaprosił nas na nagrania, planuje on złożyć z tego felieton około 30 minutowy ale czy zostanie to zrealizowane i pokazane tego jeszcze nie wiadomo. W każdym razie materiał nagrali. Było przy tym sporo śmiechu gdyż ekipa nie miała swojego pojazdu i wszystkie zdjęcia "w ruchu ulicznym" kręcone były z trabanta Qbsa badź mojego.

Na koniec tej krótkiej informacji link do zdjęć wykonanych telefonem komórkowym przez Bartka: http://www.bzawadzki.com.pl/PatioTV.rar. Osobicie niestety nie zrobiłem żadnego zdjecia, gdyż mój aparat się rozładował (zapomniałem o sprawdzeniu akumulatora przed wyjściem z domu) i telefon jak na złość też.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty