Trzymam kciuki


Właśnie dotarła do mnie świetna wiadomość od wcześniej wspomnianego kumpla. Tak samo jak w przypadku pomocy z zakupem Trabanta tą osobą jest John'ek. W tym miejscu kolejne podziękowania dla niego! Naprawdę można na niego liczyć co pokazał mi już nie pierwszy raz! Nie obchodzą mnie opinie krążące po tandetnym forum klubu Cartoon Trabant. Zawsze było to dla mnie błazeńskie forum, które trąca "wiejskim tuningiem". Co do klubu i ich strony wypowiadać się już nie będę bo nie ma to najmniejszego sensu.

Tym razem John'ek załatwił mi 4 nadkola i zobaczymy co jeszcze i to naprawdę za bardzo dobrą cenę! Wysyłka może być pewnym problemem więc robię wycieczkę do Gniezna. Jeśli ktoś z Łodzi jest chętny i dorzuci się trochę do paliwa to byłoby miło. Może odbiór odsobisty z powodu ceny paliwa i odległości nie jest za bardzo opłacalny, ale trudno!

Jedynym minusem jest to, że muszę "uszczypnąć" trochę kasy odłżonej wcześniej na zakup spawarki. Ale to nic! Na spawarkę też przyjdzie czas. Wolę mieć najpierw wszystkie potrzebne blachy, a potem spawarkę. A może nawet uda mi się załatwić "dotację" na zakup spawarki... zobaczymy. W każdym razie jestem zadowlony i trzymam kciuki bardzo mocno za powodzenie tej "transakcji"!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty