Projekty


Z projektem trabant91 jestem daleko w tyle. Brak mi ostatnio czasu. Nadkoli, z których się tak cieszyłem nie mam i tego kiedy (i czy w ogóle) będę miał też nie wiem. Najambitniejszą rzeczą którą ostatnio zrobiłem było dokończenie projektu deski. Wiem już co gdzie umieszczę. Wszystko sobie ładnie wymierzyłem i rozrysowałem, ale znając mnie, plan może się jeszcze wielokrotnie zmienić dlatego na razie rysunku nie umieszczam.

Teraz częściej pracuję nad trabiCustomizer.com. Najwyższy czas było ruszyć w końcu ten projekt bo zaczął przymierać. Aktualizacji nie było, bo cały system, na którym program jest oparty kulał. To już jednak poprawiłem. Pracuje także nad gadżetami, dodatkami, felgami. W tych ostatnich bardzo pomógł mi Kruchy z WartburgRadikalz.com swoimi informacjami i zdjęciami klasycznych felg DDR'owskich w rozstawie 4x160, za co ogromny szacun dla niego. Na razie na stronie nie umieściłem jeszcze aktualizacji. Będzie jedna większa aktualizacja całości.

Na koniec coś co od pewnego już czasu bardzo chodzi mi po głowie. Jedno z moich trabantowych marzeń. Trabant 601 kombi. Najchętniej rocznik '69. Może kiedyś uda mi się zrealizować taki projekt. Na razie są marzenia i podglądanie Trabantów takich jak ten: http://www.retro-cars.de/40240/53901.html.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty