ATS PHONEDIALS


W końcu odnalazłem moje wymarzone felgi! ATS PHONEDIALS 13"/6" et32! Piękne! Polerowane ranty i biały środek. Nie pasowały jednak do końca do mojej koncepcji. Środki postanowiłem przemalować na czarno, a ranty dopolerować. Przymiarka felg na auto... i... niestety. Oryginalne szpilki są za krótkie! Kolejna "robota". Zakupiłem więc szpilki z Wartburga o długości 40 mm zamiast 28 mm. Z tyłu wymiana była prosta. Z przodu to inna sprawa, ale udało się. W końcu można było zupełnie poważnie przymierzyć felgi. Cholera! Kolejny problem! Z przodu felgi nie chciały pasować. Ocierały wewnętrznym rantem o zwrotnice. Trzeba wsadzić dystans, ale wtedy szpilki będą za krótkie i konieczna będzie kolejna wymiana szpilek. Trudno. Trzeba przecież dopasować felgi!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty