Zły los


Zawieszenie gotowe. "Teraz wszystko pójdzie już z górki!" - pomyślałem. Złośliwość losu... Boga... czy nie wiem czyja, jednak nie pozwoliła na realizację mojej myśli. Zostałem okradziony. Straciłem moje wychuchane, wypieszczone, pięknie wyglądające felgi ATS PHONEDIALS... wraz z świeżo nałożonymi na nie oponami NANKANG 165/55 R13 (o zakupie felg pisałem w poście: ATS PHONEDIALS, zaś o zakupie opon i lakierowaniu felg w poście: Lakier felg ATS). Nie ukrywam, że łzy mi poleciały. Nie mogłem się z tym długo pogodzić i nadal się nie pogodziłem! Wiem jednak, że nie ma co się załamywać. Trzeba działać dalej! Ponad wszelkie niepowodzenia i nieprzychylności! To właśnie wydarzenie chyba wzmocniło mnie i to bardzo! Teraz mam jeszcze więcej pomysłów! Jeszcze bardziej będę walczył o ich realizację! Nie dam się tak łatwo pokonać!

Po wszystkich doświadczeniach wiem także, że posiadanie niepowtarzalnego auta nie jest łatwe! Jest jednak niesamowicie nakręcające i motywujące do działania!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty