Kolekcjonowanie


Tak w skrócie można nazwać to co przede wszystkim teraz robię, ale nie tylko to. Oprócz tego mam sporo szlifowania i polerowania wszystkich aluminiowych elementów oraz pracę nad przeróbką detali z 601 co akurat idzie mi najgorzej. Ogólnie postępy nie są wielkie zatem. Auto wygląda jak wyglądało. Mój pokój jednak robi się coraz bardziej jak garaż i niedługo nie będzie się w nim jak ruszyć.

Dziś nie zaprezentuję zdjęć z prac. Muszę najpierw trochę ruszyć do przodu. Jednak jak zawsze gdy przychodzi weekend nie mam czasu na auto, ale trudno są ważniejsze sprawy.

Jeśli chodzi o nowości w aucie to w bagażniku zagościła torba na narzędzia, którą dostałem od taty. Jeździła dawno temu w jego Fiacie 125p.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty