Inspiracja


Dziś po całodziennych zajęciach na uczelni opadłem z sił. Totalnie nie chciało mi się już zabrać za jakiekolwiek prace. Wziąłem się zatem za przeglądanie internetu, a skoro tak to oczywiście zacząłem szukać zdjęć Trabantów. Takie zajęcie pozwala mi odzyskać siły psychiczne i zmusza moją mózgownicę do przemyśleń na temat modyfikacji mojego auta. Zainteresował mnie jeden Trabant 1,1, ktorego jakoś wcześniej nie dojrzałem w necie: http://www.flickr.com/photos/ifa-zweitakt/508506307/. Auto nie jest pieczołowicie dopieszczone. Właścicielowi chyba chodziło raczej o styl "rat". Wiele elementów nie jest w "moim stylu", ale jakoś dziwnie to auto na mnie podziałało dzisiaj. Dziwnie, ale pozytywnie.

Naładowany psychicznie chwyciłem kierownicę i ruszyłem dalej ze szlifowaniem jej ramion. Zgrubnie już szlifowanie zakończyłem. Teraz muszę powierzchnię dotrzeć coraz drobniejszymi papierami ściernymi i wypolerować. Tymczasowo wykonałem także inny "znaczek" na kierownicę zastępujący ten orygialny Skody. Jeszcze nie wiem czy mi się podoba.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post
 

Liczba wyświetleń

Najpopularniejsze posty